Agentia de PR Free Communication uimeste inca o data cu o executie iesita din tipare, aratand pana unde poate merge creativitatea in acest domeniu. Noua campanie Westen, dezvoltata de agentia Cubb Communication, plaseaza centralele termice in zona accesibilitatii si comoditatii.
BAXI Romania a lansat o noua campanie integrata de comunicare a marcii Westen, sub sloganul "Confortul nu e un lux". Aceasta isi propune sa redefineasca notiunea de "confort termic" din locuintele noastre. Noul program de promovare a fost demarat la nivel national, prin intermediul componentelor de publicitate, evenimente si relatii publice (ATL, BTL si PR). Campania subliniaza ineficienta sistemului centralizat de incalzire si problemele generate de dependenta fata de acesta.

SALVAREA CALORIFERULUI SI A ROBINETULUI.

Conceptul campaniei porneste de la ideea ca obisnuinta constituie o arma puternica si poate crea dependenta. Spotul arata povestea trista a Caloriferului si a Robinetului, care sunt maltratate si mutilate de catre proprietarul furios pe un sistem care nu-i poate asigura confort la standardele pe care si le doreste. Centralele termice Westen reprezinta solutia accesibila si comoda care satisface consumatorul, salvand Caloriferul si Robinetul de la un sfarsit tragic.

Campania Westen a fost dezvoltata de catre agentia Cubb Communication in colaborare cu echipa BAXI Romania, iar partea de PR a campaniei este gestionata de Free Communication. Componenta media a fost definita si implementata de agentia Zenith Media, valoarea totala a campaniei ridicandu-se, conform cotatiilor rate-card, la aproximativ 3.600.000 de euro. Filmarile au avut loc chiar in sediul Cubb Communication si au durat 2 zile, fiind realizate de casa de productie Saga Film.

PENTRU ARMONIE IN GOSPODARIE.

Modul in care Agentia de PR Free Communication a prezentat aceasta campanie a fost unul de-a dreptul spectaculos.

Mapa de presa in format electronic ne-a fost oferita intr-o punguta pe care era scris "Proba", apoi o persoana imbracata in roba de avocat a citit in fata colegilor din presa urmatoarea declaratie publica: "Asociatia de Sustinere a Drepturilor Caloriferelor si ale Robinetelor adopta urmatoarea declaratie publica:

Considerand ca recunoasterea demnitatii tuturor elementelor de confort constituie fundamentul libertatii, dreptatii si pacii in gospodarie;

Considerand ca ignorarea si dispretuirea drepturilor caloriferelor si robinetelor au dus la tratarea acestora fara discernamant si la acte de o barbarie care revolta constiinta omenirii;

Considerand ca recunoasterea demnitatii si eliberarea de teama au devenit cea mai inalta aspiratie a elementelor de confort;

Considerand ca atat robinetele, cat si caloriferele sunt in incapacitate de a riposta fata de agresiuni si ca violenta domestica la care sunt supuse zilnic trebuie sa inceteze de urgenta;

Asociatia de Sustinere a Drepturilor Caloriferelor si ale Robinetelor, bazandu-se pe Declaratia Universala a Drepturilor Elementelor de Confort;

Declanseaza Campania de Redefinire a Confortului Termic, al carei deziderat este incetarea tuturor atrocitatilor de mai sus.

Ca sprijin al afirmatiilor noastre, prezentam o serie de probe prelevate de la locul ultimei violente domestice inregistrate impotriva caloriferelor si a robinetelor. Priviti, va rugam, aceste atrocitati.

Astfel, incepand de astazi, toti agresorii vor fi deferiti, Inaltului Tribunal de Judecata a Crimelor Impotriva Confortului.

Cei gasiti vinovati vor fi condamnati la recunoasterea publica a vinei si la ore de munca in folosul gospodariei, prin instalarea de centrale termice Westen.

Astfel, violentele impotriva caloriferelor si robinetelor vor inceta, iar linistea si armonia in gospodarie vor fi instaurate pentru totdeauna."

Avand in vedere ca acest tip de produs este unul destul de rigid si greu de comunicat, trebuie remarcat faptul ca agentia de publicitate Cubb si Agentia de PR Free Communication au reusit sa umanizeze centrala termica Westen, redand caloriferelor si robinetelor demnitatea specifica elementelor de confort.

DREPTUL DE A OPTA

""Confortul nu este un lux" reprezinta a doua campanie de promovare pe care o derulam pentru marca Westen. Prin aceasta campanie am dorit sa exprimam nemultumirile multor consumatori care nu pot accepta la nesfarsit sa plateasca un pret prea mare pentru satisfacerea unor nevoi de baza. Cu totii dorim sa oferim familiei un confort real, la un pret accesibil. Astfel, tinem sa reamintim tuturor faptul ca au posibilitatea si dreptul de a opta pentru cele mai eficiente solutii de incalzire", a declarat Sever Scarlat (foto), director executiv BAXI Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri