\"Dosarele Istoriei continua campania de presa si radio istoria pe scurt\" cu TV
Campania de imagine pentru revista Dosarele Istoriei, semnata de Graffiti BBDO are pe langa campania de print si o executie TV. Aceasta este difuzata, dupa cum ne spun reprezentantii agentiei in perioada aprilie mai pe Realitatea TV si MTV, dezvoltand conceptul istoria pe scurt.lansat in urma cu doua luni pentru print si radio.

Potrivit agentiei, revista Dosarele Istoriei dezbate momentele esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Conceptul creativ a decurs chiar din specificul revistei: istoria pe scurt, obiectivul campaniei fiind sporirea notorietatii publicatiei si cresterea numarului de cititorilor in paralel cu atragerea publicului tanar, interesat de cultura si documentare. Spotul TV transmite mesajul istoria pe scurt facand referire la cel mai devastator conflict armat al secolului XX - cel de al doilea razboi mondial. Cei 6 ani de conflict sunt rezumati in 6 secunde, fiind punctate sonor momentele esentiale:

inceputul razboiului -1939, atacul de la Pearl Harbour - 1941, debarcarea in Normandia 1944 si cucerirea Berlinului de catre rusi 1945, toate fiind prinse si vizual intr-un ceas digital al istoriei.

Campania Dosarele Istoriei continua cele trei machete de presa (Hitler, Lenin si Mao) si mai contine un spot radio de 15 secunde.

La realizarea campaniei Dosarele Istoriei au contribuit Mircea Suciu reprezentantul revistei Dosarele Istoriei, Armata de la Graffiti BBDO care a lucrat la campanie este formata din Adrian Preda - Director Creatie, Mihai Gongu - Copywriter, Cristina Panaitescu Art Director, Monica Garbur - A/V Producer. Media a fost lasata in grija lui Cristian Mucichescu, Media Manager. Media Direction - agentia de media din grupul BBDO Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri