Potrivit agentiei, revista Dosarele Istoriei dezbate momentele esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Conceptul creativ a decurs chiar din specificul revistei: istoria pe scurt, obiectivul campaniei fiind sporirea notorietatii publicatiei si cresterea numarului de cititorilor in paralel cu atragerea publicului tanar, interesat de cultura si documentare. Spotul TV transmite mesajul istoria pe scurt facand referire la cel mai devastator conflict armat al secolului XX - cel de al doilea razboi mondial. Cei 6 ani de conflict sunt rezumati in 6 secunde, fiind punctate sonor momentele esentiale:
inceputul razboiului -1939, atacul de la Pearl Harbour - 1941, debarcarea in Normandia 1944 si cucerirea Berlinului de catre rusi 1945, toate fiind prinse si vizual intr-un ceas digital al istoriei.
Campania Dosarele Istoriei continua cele trei machete de presa (Hitler, Lenin si Mao) si mai contine un spot radio de 15 secunde.
La realizarea campaniei Dosarele Istoriei au contribuit Mircea Suciu reprezentantul revistei Dosarele Istoriei, Armata de la Graffiti BBDO care a lucrat la campanie este formata din Adrian Preda - Director Creatie, Mihai Gongu - Copywriter, Cristina Panaitescu Art Director, Monica Garbur - A/V Producer. Media a fost lasata in grija lui Cristian Mucichescu, Media Manager. Media Direction - agentia de media din grupul BBDO Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: