Botezata de \"nasii\" de la FutureBrand, faina de la Pambac a derulat campania de promovare in urma unei licitatii consultate de Roland Berger
Headvertising a rupt tavile de cozonaci facuti cu faina Grania al carui nas de botez I-a avut pe cei de la FutureBrand-ul grupului McCann. In urma unei licitatii organizate de compania de consultanta Roland Berger, tandemul Future Brands / Headvertising a fost ales de catre Pambac sa se ocupe de lansarea noii sale marci de faina, Grania. Partea de brand identity este semnata de Future Brands iar comunicarea proaspatului brand a fost realizata de Headvertising, dupa cum ne informeaza officialii agentiei.

Faina care creste de nu se mai opreste a fost promovata de Headvertising printr-o executie TV spectaculoasa realizata de catre Cristi Mungiu pentru Castel Films. Eforturile de pe TV ale competitiei in aceasta perioada ne-au demonstrat inca o data cat de bine a fost ca Pambac a aprobat cea mai curajoasa solutie propusa declara Mihai Cocea, partener in Headvertising. Pe langa pozitionarea mai bine definita, memorabilitatea executiilor o va diferentia si mai bine pe Grania in razboul fainurilor care e pe cale sa inceapa pe piata mai spune oficialul agentiei.

Nimic n-a fost usor cu acest video, despre care la un moment dat ne gandeam daca nu cumva ne-am intins mai mult decat ne tinea bugetul. spune din partea aceleeaasi agentii Serban Alexandrescu. Pentru ca am filmat doua granii, producand acum si executia din a doua parte a sezonului. Dar Gabi Antal de la Castel a venit cu o solutie ingenioasa si economica de a realiza cele 2 video-uri in bugetul pe care il aveam. Numai ca in Romania, metoda propusa de Gabi, o combinatie de blue screen si motion control nu mai fusese incercata decat o singura data, si atunci la o scara mult mai mica.

Filmarile s-au facut intr-un platou cu mai multe computere decat proiectoare. Asta pentru ca, printre altele, a trebuit sa montam live, ca sa vedem daca avem vreo dubla buna sau nu. Din fericire, cozonacul a fost cooperativ, s-a rupt cum trebuia si in final totul s-a sfarsit cu binea mai spus Serban Alexandrescu.

Spotului de 25 de secunde i s-au adaugat un radio de imagine si unul tactic, destinat sa impulsioneze vanzarile in perioada Pastelui. La fel a fost conceputa si desfasurarea POSM-urilor (foto & efecte mai mult sau mai putin speciale realizate de Carioca), in doua valuri, dintre care al doilea, cel tactic, consta din suprapunerea saptamanala de banderole cu numaratoarea gospodinelor satisfacute de faina Grania.

Lansarea noii marci va sustinuta suplimentar si prin aparitii in slot-urile de publicitate din emisiunile Surprize, surprise! si Teo au mai spus cei de la Headvertising.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri