Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director, Leo Burnett, Romania va face parte din juriul celei de-a 12 editii a festivalul de publicitate care va avea loc la Portoroz
Zicala romaneasca potrivit careia omul gospodar isi face iarna car si vara sanie este mai actuala in Slovenia. Contrar obisnuintei romanului de a organiza un festival de publicitate pe ultima suta de metri, festivalul de publicitate Golden Drum 2005 si-a desemnat data desfasurarii si juriul cu mai bine de 5 luni inainte. Festivalul de la Portoroz, Slovenia va avea loc in perioada 2-7 octombrie 2005, cea de-a doisprezecea editie urmand sa aiba loc in aceeasi locatie in care s-a desfasurat in 2004 - Grand Hotel Bernardin in Portoro, Slovenia.

Din juriul cunoscutului festival de publicitate Golden Drum 2005 va face parte si romanul Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director, Leo Burnett. Cei mai multi dintre mebrii juriului au fost de asemena desemnati:Adam Chasnow, creative director 180/Amsterdam, Olanda, Amir Kassaei, Chief Creative Officer DDB Group, Germania, Vilem Rube, Creative Director si mebru al Art Directors Club, Marko Majer, Creative Director si Partener Mayer McCann, Slovenia, Darek Rzentkowski, Creative Director, TBWA, Polonia, dr. Fred Koblinger, fondator Palla, Koblinger Proximity, Austria, Davor Bruketa, Creative Director si partener, Bruketa & inič, Croatia, Gabor Torday - Creative director, TBWA, Ungaria, Rasto Michalik, Creative Director, Partener MUW Saatchi & Saatchi, Slovakia, Jakub Briezynski, Managing Director, OMD Group, Polonia, Gregorz Mogilewski, Creative Director, Max Weber Varsovia, Polonia, Vanesa Priseker, Director, Universal McCann, Croatia, Igor Lutz, creative director and CEO, BBDO Moscova, Rusia, Jeffi Medina Presedinte, Medina Turgul, Turcia.

Michael Conrad si invitatii sai vor prezenta seminarul NEW VISIONS IN WORLD ADVERTISING in cadrul Creative Academy. Printre cei mai renumiti invitati Creative Academy oficialii festivalului ii enumera pe Bob Scarpelli, Worldwide Chief Creative Officer DDB cu semniarul Provocation as creative tool, Craig Davis, Worldwide Chief Creative Officer JWT, Wally Olins, President,Safron Brand Consultants cu seminarul Branding the State, Joao Daniel Tikhomiroff, creative brazilian, cel mai premiat director la "Cannes" si Joe Pytka, Tony Segarra, unul din cei mai mari creativi in publicitatea din Spania, Paul Kemp-Robertson, Editor al revistei britanice Contagious si vestitul Donald Gunn The Gunn Report.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri