Anul trecut, romanii au cumparat 27.873 de autovehicule comerciale
Renault Trucks Romania se va concentra, in urmatorii ani, pe vanzarile de vehicule de capacitate medie, segment pentru care anticipeaza cea mai mare crestere, in conditiile in care infrastructura logistica a companiilor incepe sa se maturizeze in perspectiva aderarii la Uniunea Europeana, informeaza Mediafax.
"Vom acorda o atentie speciala modelelor din gama medie Mascot si Midlum pentru ca, pe masura ce firmele din Romania se dezvolta, este nevoie de diversificarea modalitatilor de transport.

In plus, restrictionarea accesului camioanelor grele in marile orase, precum si saturarea pietei de camioane grele vor contribui la dezvoltarea segmentului mediu", a declarat, ieri, directorul comercial al importatorului general pentru camioanele Renault, Constantin Sandu. Potrivit importatorilor de camioane, pana in urma cu un an, piata romaneasca era atipica in comparatie cu pietele dezvoltate, unde gama medie este foarte bine reprezentata in raport cu segmentul camioanelor grele.

Vanzarile slabe pe segmentul mediu oglindesc nivelul redus de dezvoltare a infrastructurii logistice a firmelor. In tarile cu o economie dezvoltata, reteaua de filiale a companiilor este mai dezvoltata, acestea optand pentru vehiculele destinate transporturilor pe distante medii.
In Romania, companiile prefera sa realizeze circuite mari prin tara, cu camioane grele.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri