Viziunea lui Horia Manda se concretizeaza: viitoarea Patria Bank va face business acolo unde marile banci se gandesc sa renunte. Matca, Dabuleni sau Fierbinti pot deveni centre de profit

Viitoarea Patria Bank, institutie rezultata din fuziunea Bancii Carpatica cu Nextebank, care din martie a operat sub brandul Patria Bank, va ataca puternic segmentul low mass market, in special in zona rurala si urbanul mic, 35% dintre unitati urmand sa opereze in localitatile sub 50.000 locuitori. In zona corporate, Patria Bank pastreaza focusul si expertiza pe microfinantare a Nextebank si Patria Credit, urmand sa crediteze in general afaceri pana in 5 milioane de euro, dar si segmentul small-corporate (pana in 30 mil. euro)

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola