UPS: In SUA, cumparatorii din mediul online isi indreapta atentia catre retailerii internationali

Aproape jumatate dintre cumparatorii fideli mediului online din SUA au facut achizitii de la comercianti internationali, demonstrand necesitatea unei oferte personalizate ca modalitate de a concura cu preturi mici, arata cea de-a sasea editie a studiului anual UPS Pulse of the Online Shopper™ (Pulsul Cumparatorului Online).

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola