Ce arata studiile de mystery shopping din sectorul medical. Unde gresesc companiile?

Pentru a avea o afacere de succes trebuie sa te asiguri ca angajatii companiei ofera servicii de calitate clientilor. Daca stai sa calculezi valoarea unui client timp de 10 ani, realizezi ca poti pierde mai mult decat credeai si ar trebui sa ai un personal pregatit, care constientizeaza importanta relatiei cu clientii. In ultimii cinci ani, VBS Business Solution a realizat 13 studii de mystery shopping, dintre care 3 din sectorul medical. Citeste in continuare concluziile celor trei studii care relateaza nivelul calitatii serviciilor medicale din Romania si cum ar putea fi acestea imbunatatite.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola