Raluca Duta, The Bridge Golin: Un sfert din business-ul Golin provine din digital

Serviciile de social media si digital oferite de agentia de PR Golin reprezinta 35% din totalul business-ului si sunt in continua crestere, in contextul in care majoritatea clientilor lucreaza sub forma unor pachete integrate de comunicare – PR si digital PR, a declarat Raluca Duta, chief of The Bridge, Golin. Despre cum a evoluat departamentul de digital al agentiei,  serviciile oferite si portofoliul de clienti , aflati din interviul wall-street.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola