Un interviu altfel cu Jean Valvis, creatorul brandului Aqua Carpatica: As vrea sa ajung la sufletul japonezului, al arabului din Dubai, al spaniolului sau americanului

Jean Valvis a renuntat de ceva timp la statulul de "one man show" in compania pe care o detine si a invatat sa delege. Acum, construieste in jurul sau si a brandului de apa Aqua Carpatica, care i-a adus anul trecut un profit de peste 10 milioane de euro, o "armata" de "partneri" - asa cum ii place sa le spuna angajatilor sai - pentru a cuceri cu acest produs rafturile cu produse premium din toate tarile dezvoltate. Mai simplu spus, Valvis vrea sa ajunga la "sufletul japonezului, al arabului din Dubai, al spaniolului sau americanului".

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola