Ce tendinte vedem in marketingul digital anul acesta

Marketingul este transformat de digital si experienta utilizatorului, aceste doua tendinte fiind in centrul atentiei marketerilor de top din intreaga lume. Totusi, metodele traditionale de a face marketing, precum ATL si BTL, nu isi pierd din importanta, ci dimpotriva, sunt potentate de noul trend digital, iar impreuna formeaza TTL — Through-The-Line Marketing . Daca in anul precedent am observat cum noi tehnologii apar si dispar fulgerator, in anul 2017 le vom vedea concret in actiune. Putini ar fi putut prezice amploarea fenomenului Pokémon Go, care a disparut la fel de firesc cum a aparut. In schimb, au ramas confirmari pentru comunitatea din marketing: consumatorii sunt gata sa experimenteze cu noile tehnologii.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola