Analiza Euromonitor: cele mai importante tendinte in consum pentru acest an

Consumatorii anului 2017 sunt greu de definit din cauza unei identitati multidimensionale si a fluxului mare de informatii. Cert este ca acestia vor sa cumpere mai rapid si sa-si asigure confortul cumparaturilor, vor lucruri autentice si personalizate. Euromonitor a analizat principalele tendinte care vor creiona anul acesta consumul la nivel mondial.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola