Johann Strobl, noul CEO Raiffeisen Bank International: la cat se vor ridica investitiile in digitalizare si pana unde poate cobori raportul cost/venituri

Competitia bancilor in acest mediu cu dobanzi foarte scazute forteaza cresterea investitiilor in digitalizare, multe banci asumandu-si ajustarea raportului cost/venituri chiar sub 40%. "Vom vedea daca acest lucru este sustenabil si daca este bine, dar daca 1-2 competitori vor putea sa atinga aceste cifre, ceilalti vor trebui sa ii urmeze", a declarat intr-un interviu acordat wall-street.ro Johann Strobl, noul CEO al Raiffeisen Bank International (RBI).

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola