Storience, repozitionare in branding for good si afaceri in stagnare

Storience, agentia de branding fondata in 2012 de sotii Liute, a anuntat de curand o repozitionare pe piata ca agentie care sprijina “brandurile bune”, care pun bunastarea lor si a societatii pe acelasi plan, printre clientii care au apelat la aceasta strategie numarandu-se Bookster, Ajusto si ISHO. In acelasi timp, afacerile agentiei romanesti, care detine si un birou la Londra, au ramas la acelasi nivel din 2015, de 220.000 euro, iar pentru anul in curs fondatorii estimeaza tot o stagnare a business-ului.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola