Iulian Stanciu, CEO eMag, despre prioritatea zero a Romaniei

eCommerce-ul trebuie privit ca un ajutor adus in transparentizarea comertului, in general, si ar trebui, in consecinta, sa existe legi si strategii pentru incurajarea comertului online. Iulian Stanciu, CEO si actionar eMag, cel mai mare business online de comert din tara, puncteaza cateva legi vetuste care necesita schimbari, venind cu exemple concrete privind felul in care ARMO ar putea ajuta piata. "Mai mult, daca ar exista autostrazi catre principalele orase din tara, costul retailerilor s-ar optimiza cu 1%. Si asta inseamna enorm". Afla din interviul video acordat WALL-STREET.RO strategii ale retailerului, perspective asupra pietei, dar si cum rezolva compania problema celor 12 (!!) amenzi primite in Bulgaria, in doar doi ani. 

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola