Sharp (re)ataca piata locala: Intram cu produse inteligente, vrem dublarea cotei

Sharp este, poate, un brand mai putin vizibil in magazinele electroIT din Romania, in ultimii ani intrand intr-un con de umbra in fata unor concurenti precum Samsung, Sony, Bosch sau Arctic. Dupa ce compania asiatica a incheiat insa un contract pe 8 ani cu Vestel, Turcia, lucrurile se vor schimba – in toamna, gigantul nipon va prezenta 267 de produse la IFA, Berlin, urmand sa intre pe piata electrocasnicelor inteligente. Afla dintr-un interviu exclusiv cu Diana Poama, product manager Sharp Electronics, ce planuri are compania in Romania, dar si cum functioneaza relatiile cu retailerii.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola