Romanii devin mai increzatori. Tot mai multi isi fac planuri pentru case si masini

Increderea consumatorilor a revenit puternic in ianuarie, dupa evolutia mai slaba din decembrie, sustinuta de cresterile semnificative de venituri din ultimul an si de conditiile favorabile angajatilor pe piata muncii. Desi departe de exuberanta din 2008, cu bani mai multi in buzunar si o siguranta mai ridicata pentru actualul loc de munca sau perspectivele de angajare, romanii devin mai increzatori in ce priveste achizitiile semnificative, cum ar case sau masini.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola