Cum consuma romanii fashion: In timpul noptii, cumparaturi de 282 de lei

Cumparaturile nu se mai concentreaza in intervalele orare in care magazinele fizice sunt deschise si tot mai multe achizitii au loc dupa orele de program, retailul online si cresterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile oferindu-le clientilor libertatea de a face shopping de fashion de oriunde si oricand, inclusiv noaptea. In acest context, Fashion Days a analizat obiceiurile de cumparare nocturne ale clientilor din Romania, Bulgaria si Ungaria, in primele sase luni ale anului in curs.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola