Romania se afla pe locul 20 in clasamentul A.T. Kearney privind capacitatea de a stimula investitii in retail

Studiul A.T. Kearney asupra pietei globale de retail, Global Retail Development Index 2017, pozitioneaza Romania pe locul 20 la nivel global in ceea ce priveste atractivitatea si capacitatea de a stimula investitii in retail. Primele pozitii sunt detinute de India si China, insa instabilitatea geopolitica si cresterea puterii concurentei locale si regionale pe pietele emergente ii obliga pe retaileri sa isi regandeasca strategiile, constata studiul.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola