Retailul in 2017: Mai putine magazine noi, afaceri mai mari

Marii retaileri au deschis cu 18% mai putine magazine in 2017, dar asteapta afaceri mai mari, in medie, cu 11,3%. Nivelul mai scazut al livrarilor de spatii comerciale din 2017 si-a pus amprenta si asupra ritmului de extindere a marilor retaileri de pe piata locala, astfel ca numarul magazinelor noi s-a redus cu 18% fata de anul precedent, influentand, in acelasi timp, ritmul de crestere a cifrei de afaceri, potrivit studiului Retailers’ METRICS, realizat de Cushman & Wakefield Echinox.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola