Retailul de fashion in 2017: expansiune in online, mai putine magazine, dar vanzari mai mari

Unul dintre cele mai importante sectoare ale comertului romanesc, retailul de fashion a inregistrat si anul acesta o evolutie pozitiva a vanzarilor, desi numarul magazinelor deschise a fost in scadere fata de 2016. De asemenea, tot mai putine branduri s-au decis sa intre pe piata romaneasca, dupa ce anul trecut fusese caracterizat de numeroase astfel de miscari. Toate acestea intr-un context international caracterizat de avantul mediului online si declinul retailului fizic.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola