Raluca Duta, Golin: In 3 ani cred ca nu vom mai vorbi de PR digital, ci de digital cu focus pe continut si comunitati

A crescut constant in ultimii ani, odata cu digitalizarea si aparitilia noilor tehnologii si pare ca, in viitorul apropiat, va avea o pondere tot mai mare in randul serviciilor oferite de agentiile de presa, care se reorganizeaza si isi schimba modelul de business. Am stat de vorba cu Raluca Duta, chief The Bridge Golin, despre schimbarile si tendintele din industrie, care este comportamentul in mediul digital si cum crede ca va arata aceasta piata in urmatorii ani.  

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola