Cu ce provocari se confrunta retailul de fashion in Romania si care sunt pietrele de incercare in alte tari din Europa

Este unul dintre principalele motoare de crestere ale comertului romanesc, urmand indeaproape efervescentul FMCG. Evaluat la peste 3,5 miliarde euro, conform datelor din 2015, se estimeaza ca retailul de fashion creste cu aproximativ 25% anual. 2016 a fost caracterizat de o explozie de deschideri de magazine ale brandurilor internationale, atrase de cresterea exponentiala a pietei romanesti. Am intrebat retailerii care sunt cele mai mari provocari cu care se confrunta pe plan local si cum difera acestea pe piata europeana.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola