Start-Up Bridge: Prezenta antreprenorilor romani pe pietele internationale este modesta. Care sunt principalele nevoi

Activitatea antreprenorilor romani pe pietele internationale este redusa, doar 30% dintre exporturile romanesti fiind realizate de companiile autohtone. Principalele nevoi ale oamenilor de afaceri care se uita global sunt legate de interactiunea cu potentiali parteneri din tarile tintite, know how local si informatii utile fiscale si legale. Cel putin acestea sunt nevoile antreprenorilor romani care au participat la prima editie a Start-Up Bridge, proiect de internationalizare a afacerilor romanesti lansat de Fundatia Romanian Business Leaders (RBL).

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola