Trei tineri vand tricouri personalizate in valoare de aproximativ 300.000 de euro. Povestea Ruvix

Trei tineri antreprenori, cu studii informatice, de management si comunicare, au pus bazele unui afaceri cu tricouri personalizate in 2013, pornind de la ideea de a avea propriul business. Astazi, Ruvix are vanzari de aproximativ 300.000 de euro, si-a extins gama de articole vestimentare si obiecte imprimate comercializate si promite sa-si mareasca afacerile cu o treime.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola