L'Oreal Romania ia in considerare deschiderea unor noi magazine proprii. Cum vrea compania sa isi dubleze numarul de clienti in urmatorii 10 ani

L’Oreal Romania, al doilea jucator din industria locala a cosmeticelor, vrea sa se extinda pe piata de retail si ia in calcul lansarea unor doua magazine noi proprii, NYX Professional, pe langa cele 3 magazine deja existente. Totodata, compania are in plan deschiderea magazinelor Urban Decay ale caror produse se gasesc in acest moment doar la distribuitorii specializati. Citeste in continuare care au fost realizarile L’Oreal dupa 20 de ani in Romania si care sunt planurile de viitor ale companiei.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola