Iulian Stanciu: Comertul online din Romania este abia la inceput; in fashion, diferenta de pret intre online si offline - de la simplu la dublu

Comertul online este foarte slab dezvoltat in Romania comparativ cu tarile dezvoltate din Europa si nu numai. Insa tocmai de aceea potentialul este urias. CEO-ul eMAG, Iulian Stanciu, vede schimbari masive in comportamentul clientilor in perioada urmatoare, avand in vedere avantajele cumparaturilor online. El a dat ca exemplu zona de fashion unde diferenta de pret dintre online si magazin fizic este de la simplu la dublu. Stanciu a prezentat, in cadrul conferintei retailArena 2017, organizata de wall-street.ro , stadiul dar si comertului electronic.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola