Spinu, LG: Daca as putea schimba ceva...ar fi puterea de cumparare a romanilor!

Gaming-ul castiga teren si, implicit, vanzarile de monitoare, in timp ce canalul online genereaza din ce in ce mai multe vanzari pentru LG Romania, unul dintre principalii jucatori pe piata de electroIT. “Generam circa 15% din vanzari prin canalele online ale partenerilor nostri”, spun oficialii companiei, pentru WALL-STREET.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola