Interviu cu Frank Wagner, seful Lidl Romania: despre schimbarea de strategie a retailerului care a cucerit piata locala cu produse occidentale

Strategia retailerului german Lidl pentru urmatoarea perioada presupune largirea sortimentului de produse fabricate in Romania, o schimbare fata de momentul intrarii pe piata locala, cand cele mai multe produse erau de sorginte occidentala. Cand il intrebi de unde a venit ideea comercializarii soiului de rosie Buzau1600 in cele 211 de magazine Lidl din Romania, Frank Wagner, presedintele consiliului de conducere Lidl Romania, vorbeste despre cererea din partea clientilor si despre ideea unui achizitor junior. ”Ideea cu rosiile romanesti a venit de la un achizitor junior care a intrebat «De ce nu avem asa ceva, daca toata lumea cere?». De acolo a pornit tot proiectul si totul s-a intamplat intr-un timp relativ scurt, a durat un an si jumatate de la idee la aparitia produsului in magazine”, povesteste Frank Wagner, intr-un interviu acordat wall-street.ro .

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola