Andreea Paun, Griffes: Noile cladiri de birouri vor avea nevoie sa se diferentieze si sa isi identifice corect chiriasii

Dupa o experienta de peste patru ani in calitate de consultant imobiliar pe segmentul de spatii de birouri si doi ani de marketing in cadrul unei multinationale, Andreea Paun a decis in 2016 sa isi lanseze propriul business in real estate, un pas pentru care "iti trebuie o doza de curaj si un gram de nebunie", asa cum ea insasi apreciaza, in conditiile in care "piata imobiliara din Romania este una foarte competitiva si dispune de servicii profesionale, in care cu greu te diferentiezi". Totusi, compania sa Griffes, desi este inca o companie mica de consultanta imobiliara, a reusit in 2017 sa fie un "challenger" in piata cu 15.000 mp de spatii de birouri inchiriati, dar si un "game changer" cu doua linii de business: set-up pentru companii noi si consultanta oferita proprietarilor de birouri.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola