Mylan Romania vrea sa-si extinda portofoliul pe piata de produse OTC

Compania farmaceutica Mylan, care a aparut in Romania in 2015, odata cu achizitionarea diviziei de medicamente mature a Abbott, vrea sa se extinda mai mult pe segmentul de OTC-uri din Romania, avand in acest moment doar 3 produse pe piata. Piata de produse OTC din Romania, ce include medicamentele fara prescriptie medicala, suplimentele alimentare si dispozitivele medicale pentru ingrijire personala, a scazut cu aproximativ 7% in T2 2017 fata de primele trei luni ale anului, conform datelor Cegedim. In ciuda acestei scaderi, vanzarile aferente celui de-al doilea trimestru al anului au fost cu 19,4% mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut.  

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola