Motorola, "pasarea Phoenix" a smartphone-urilor? Ce strategie are brandul pe piata locala

Razvan Sturza, mobile business group leader Lenovo este relaxat, accentueaza in mod repetat ideile esentiale si nu se da in laturi de a spune lucrurilor pe nume. Este tipul de manager de la care poti afla lucruri interesante si, din fericire, instinctele nu m-au inselat. La o cafea cu el am aflat strategia Motorola pe piata locala, problemele pietei mobile, cat (mai) cheltuiesc romanii pe smartphone-uri dar si perspective asupra intregii piete.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola