Radu Timis scoate E-urile din mezeluri si vrea sa inceapa exporturile in SUA: Iesim din jocul promotiilor

Cris-Tim a investit peste sapte milioane de euro intr-un proiect prin care renunta la conservanti in produsele din portofoliu si mizeaza pe un continut mai sanatos. Noua strategie va taia la jumatate profitabilitatea companiei, insa ii va aduce un avantaj competitiv producatorului atat pe plan local, cat si international, crede Radu Timis, presedintele companiei.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Lidl
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola