Produsele sub marci proprii au reprezentat anul trecut intre 13% si 80% din vanzarile retailerilor in Romania

Produsele vandute sub marca proprie de cei mai importanti retaileri din comertul romanesc reusesc sa castige din ce in ce mai mult teren in alegerile consumatorilor din Romania, iar ponderea acestor produse a ajuns intre 13%, in cazul Kaufland, liderul pietei, si peste 80% im cazul Lidl, care are cele mai mari vanzari sub marca proprie din comertul local.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola