Malgosia Chapman, VP Turner Europa Centrala si de Est: Copiii romani sunt nativi digital si una dintre cele mai mari audiente online

Consumul de desene animate nu a ramas netransformat de revolutia digitala si avantul online-ului, iar comportamentul a inclinat spre noi medii de consum. De la clasicul format la televizor, copiii au inceput sa urmareasca desene animate in mediul online, pe tablete si smartphone-uri, sub forma vlogurilor sau a clipurilor de pe Youtube, iar consumatorii romani sunt printre cele mai mari si active audiente online din Europa Centrala si de Est, spune Malgosia Chapman, vicepresedinte Brand & Content Engagement Turner pentru Europa Centrala si de Est.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola