Mai este pretul principalul motor de crestere al afacerilor de retail?

Pretul ramane un motor important de crestere a afacerilor din retail, insa alti piloni, precum experienta oferita consumatorului in procesul de cumparare, sortimentatia cat mai diversa si convenineta sunt creatoare de valoare adaugata. Pe ce mizeaza producatorul de bere artizanala Zaganu si retailerul independent Paco pentru a-si creste afacerile?

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola