Dupa ce si-a dublat afacerile, LPP Romania tinteste zece noi magazine si afaceri de 35 milioane euro

Dupa ce in 2016 retailerul polonez LPP, care detine pe piata locala brandurile Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay si House, a inregistrat o cifra de afaceri de 25 de milioane de euro, in crestere cu 90% fata de anul anterior si tripla fata de 2014, anul acesta LPP Romania planuieste zece noi locatii si o majorare a business-ului pana la 35 de milioane de euro, potrivit Alinei Bistreanu, directorul general al LPP Romania.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Lidl
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola