Liana Mihai, OMD: TV-ul ramane media cu cele mai mari bugete de promovare, dar digitalul se apropie rapid din urma

TV-ul ramane in continuare media in care se investesc cele mai importante bugete de promovare comerciala a brandurilor, dar  mediul digital se apropie rapid din urma, a   declarat Liana Mihai, director general OMD Romania. In ultimii trei ani, bugetele agentiei de media pentru canalul digital s-au dublat, avand in prezent un share din cifra de afaceri de aproape 18%.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola