Alina Stepan, Ipsos Romania: E nevoie de cercetare in timp real. Nu mai are nimeni timp sa astepte un feedback distilat

De cel putin cinci ani in industria de cercetare din Romania nu mai exista sezonalitate, crede Alina Stepan, managing director Ipsos South-East Europe, care subliniaza ca devin importante viteza si rapiditatea cu care este realizat un studiu, in conditiile in care clientii nu mai au timp sa astepte o luna pentru un raport de cercetare masiv.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola