Seful Nielsen Romania: Magazinele de la sate, reci pe timp de iarna si cu sortimentatie limitata, vor rezista ani de zile

Daca in 2013 retailul modern insemna pe plan local o retea de 1.061 de magazine, anul trecut numarul acestor magazine a crescut pana la 1.755. La polul opus insa, retailul traditional a pierdut aproape 8.000 de locatii, ajungand in 2015 la 81.412 magazine. Luca de Nard, director general Nielsen Romania, a explicat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, de ce magazinele din zona rurala “vor rezista in continuare ani de zile”.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Clifford Chance
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Lidl
OMV Petrom
Orange
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola