Seful IKEA Romania, la 10 ani de la intrarea pe piata locala: retailerul pregateste puncte de ridicare a comenzilor si a ales primele 3 orase pentru extindere

Gigantul suedez IKEA a intrat in urma cu 10 ani pe piata din Romania si reusea cu un singur magazin fizic si unul online sa bifeze la nivelul ultimului an financiar afaceri de peste 514 milioane lei. Planurile pentru perioada urmatoare suna la fel de interesant: un al doilea magazin in Capitala – cel mai sustenabil din grup – dar si alte noua locatii in afara Bucurestiului in zece ani, respectiv puncte de ridicare a comenzilor (pick-up points), a detaliat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro Stefan Vanoverbeke, country retail manager IKEA South-East Europe.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola