Infografic: Bancile au ajuns sa sustina o treime din piata de asigurari de viata. De ce nu cumpara romanii produse financiare pe termen lung?

Vanzarea de asigurari prin intermediul sucursalelor bancare - bancassurance - reprezinta o practica tot mai utilizata in Romania. Astfel, la momentul acordarii unor credite de valoare mai mare, de exemplu pentru achizitia unei locuinte sau nu numai, bancile solicita clientilor sa incheie si o asigurare de viata pentru diferite riscuri ce privesc debitorul, de la o terta companie de asigurari. In consecinta, aceasta practica a generat o relatie de interdependenta, in ultimii ani, intre evolutia creditarii si cea din piata de asigurari de viata.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola