[Infografic]: Retailul, o mina de aur in 2016. Romanii cheltuie la fiecare vizita in mall mai mult decat cehii sau suedezii

Anul 2016 a fost unul dinamic pentru centrele comerciale, iar multi retaileri au inceput sa se intereseze de oportunitatile pietei aflata in crestere. Cu zece noi centre comerciale la nivel national si o crestere de 10% fata de 2015, retailul romanesc a cunoscut o dezvoltare importanta anul acesta. Totusi, prin prisma avantului comertului online, este vizibil si un trend — sensibil, inca — de migrare din offline catre ecommerce, atat de catre retaileri, cat si din partea consumatorilor, arata un studiu MKOR.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola