Identificarea clientilor in creditarea la distanta: ce ne asteapta cat de curand in banking

Bancile din Romania care au inceput sa inroleze clienti 100% online, folosindu-se de un mecanism facil prin care noul client poate trimite o suma minima de bani din contul altei banci, ar putea fi fortate sa renunte la acest procedeu, in contextul in care mai multe tari din Europa nu mai permit acest proces, din cauza unor fraude, si ar putea opta pentru solutii tehnologice de identificare a clientului la distanta, prin mijloace video.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola