Mutare pe piata securitatii digitale: grupul OT-Morpho se rebranduieste si devine IDEMIA

Grupul OT-Morpho, format in urma fuziunii dintre Oberthur Techologies si Safran Identity & Security (Morpho) la finalul lunii mai, se rebranduieste si devine IDEMIA. Specializat in sectorul de autentificare si idetificare a utilizatorilor, principalele segmente pe care opereaza sunt securitatea identitatii, sistemele de identificare biometrica, cardurile bancare si permisele de conducere(SUA).

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola