Agentia de digital Grapefruit si-a atins targetul pe 2016 inca din octombrie si continua sa se focuseze pe realitate virtuala si biometrie

Agentia de digital user experience Grapefruit a inregistrat in primele zece luni ale anului o cifra de afaceri de 550.000 de euro, depasind astfel targetul pe care si-l impusese pentru 2016. Cresterea fata de anul anterior se datoreaza clientilor noi, dar si a proiectelor alese conform strategiei, orientata exclusiv catre servicii de digital si mobile, a declarat Georgiana Dragomir, manager director al Grapefruit, pentru wall-street.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola