Serban, BestKids.ro: Reducerile sunt sufletul comertului. Romanii vor neaparat sa vada un pret taiat!

George Serban a construit business-ul BestKids.ro inca din 2007, inainte de “boom-ul” si “moda” magazinelor online de produse pentru copii. A ajuns unul dintre principalii jucatori pe aceasta piata si are o viziune ampla asupra industriei. “Ai sanse minime de reusita daca nu incepi, acum, cu un capital solid si daca alegi sa intri doar pe nisa de jucarii, fara industrii conexe”, spune el, intr-un interviu exclusiv cu WALL-STREET.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola