Dupa genti si pantofi inspirati din folclor, fondatoarea Iutta lucreaza la lansarea unui parfum

Nicoleta Chirica a intrat in antreprenoriat in anul 2013 cu brandul de genti Iutta, inspirat din folclorul romanesc. Din 2016 sub aceasta umbrela sunt produsi si pantofi cu aceeasi simbolistica, iar planurile nu se opresc aici. Nicoleta pregateste pentru acest an lansarea unui parfum care se va intitula, simplu, “Dor”.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola