Raluca Ghilea, Perceptum: Firmele romanesti investesc foarte putin in promovarea online

"Firmele romanesti investesc foarte putin in ceea ce priveste promovarea in online, acestea nu au incredere si nu simt beneficiile pe care ar putea sa le ofere o comunicarea prin intermedul acestui canal, preferand mai mult variantele traditionale", a declarat Raluca Ghilea, director de inovare si strategie la Perceptum, in cadrul conferintei Smart Future, organizata de wall-street.ro in parteneriat cu Telekom, Microsoft, Colliers International, Perceptum, Digital Citizens Romania, Fibaro si IQOS.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola