Femeile vor masini de oras, barbatii aleg masinile de familie. Ambele categorii vizeaza pretul

Atat femeile, cat si barbatii considera pretul ca principal criteriu de selectie in cazul achizitiei unei masini rulate. In afara pretului insa, selectia automobilului preferat este privita oarecum diferit de reprezentantii celor doua sexe, reiese dintr-un studiu realizat de Autovit.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola